Użytkownicy ZEME 360 oszczędzają 80% czasu na rutynowych działaniach
Automatyzuj ewidencję KEO. Masowo zarządzaj kartami KPO. Korzystaj z automatycznej korekcji danych, kontroli wag i wiele więcej.
- Nie wymaga instalowania
- Darmowe funkcje podstawowe
- Pierwsza na rynku obsługa DPR



Ponad 800 firm korzysta na co dzień
z platformy ZEME 360
Koniec ręcznego procesowania i ciągłych korekt
Nawet 30% wniosków wystawiane jest z błędami, utrudniając pracę wszystkim uczestnikom procesu. Dzięki ZEME 360, wnioski i same DPR-y obsługujesz szybko, sprawnie i bezbłędnie, oszczędzając nawet 80% czasu.
Dodatkowo:
DPR-y w kilka kliknięć,
szybko i bezbłędnie
Pierwszy polski indeks cen makulatury oparty na rzeczywistych transakcjach
Prosto, szybko i sprawnie
ZEME 360 łączy się z BDO i umożliwia wykonywanie tych samych działań w bardziej intuicyjnym narzędziu. Dzięki temu automatyzujesz procesy i łatwo eksportujesz dane, a wszystkie informacje odpadowe są zebrane w jednym miejscu.
Wystawiasz KPO w kilka sekund, w dowolnych ilościach i bezbłędnie
Tworzenie wielu kart jednocześnie
(np. na miesiąc do przodu)
- możesz zduplikować istniejącą kartę razem ze wszystkimi danymi i stworzyć jej wielokrotność w zależności od swoich potrzeb
- powielając kartę możesz wygodnie edytować kluczowe pola


Zarządzasz wieloma kartami jednocześnie, szybko wprowadzasz masowe zmiany
Kontrola wag i przejrzysty widok kart wymagających edycji
- nie musisz przekopywać się przez wszystkie karty w BDO, aby znaleźć te które nie zakwalifikowały się do KEO,
- wszystkie karty wymagające wprowadzenia zmian (np. po odrzuceniu przez odbiorcę ze względu na różnicę w wadze) są łatwe do znalezienia na dedykowanej liście i gotowe do szybkiej edycji i wysyłki.
Masowe działania na wielu kartach jednocześnie
- jednym kliknięciem zmieniasz status na wielu kartach
- wycofujesz lub usuwasz z ewidencji wszystkie wybrane karty jednocześnie
Unikasz chaosu i sprawnie porządkujesz dotychczasowe dane
Automatyczna kontrola odpadów wytworzonych i przekazanych
- np. wykrywanie brakujących wpisów do KEO lub niezgodności w ilości odpadu wytworzonego i przekazanego
- możliwość hurtowego utworzenia wpisów w KEO, na podstawie kart KPO, które nie zostały uwzględnione wcześniej


KEO prowadzi się samo, na podstawie kart KPO
Podział na kody odpadów powstające w instalacji i poza nią
- prosty podział oraz raport pokazujący stosunek między nimi
Audyt KEO
- automatyczne wykrywanie duplikatów tworzonych przez BDO i sprawne usuwanie niepotrzebnych wpisów
Limity tonażowe masz zawsze pod kontrolą
Dodawanie i edycja limitów
- dowolny kod EWC i limit tonażowy dla każdego miejsca prowadzenia działalności
- przejrzysty widok masy do zagospodarowania zgodnie z limitem
- kalkulator limitów automatycznie połączony z KEO, dzięki czemu wszelkie zmiany w ewidencji wpływają na limity tonażowe
Alerty ostrzegające
- natychmiastowe powiadomienie gdy tonaż osiągnie pułap 80%, 90% i powyżej udzielonego limitu
Porządek w dokumentach
- decyzje o limitach tonażowych wraz z terminem ważności przechowujesz w systemie, który poinformuje Cię gdy zbliża się wygaśnięcie decyzji


Łatwiej wyciągasz wnioski na podstawie danych i statystyk
Audyt BDO - statystyka i raportowanie
- po jednorazowej integracji ZEME 360 z BDO już zawsze masz dostęp do wszystkich danych w jednym panelu
Czytelne wykresy i raporty
- statystyki i trendy są przedstawione w formie wygodnych wykresów, które pozwalają na sprawną analizę informacji bieżących i historycznych
- możliwość eksportu danych w celu raportowania
Grupowanie i filtrowanie
- grupowanie danych z KPO na podstawie kodu odpadu, daty, statusu, MPD i innych zmiennych
- tematyczne wykresy oparte o zaawansowaną filtrację danych

Dodatkowo:
DPR-y w kilka kliknięć,
szybko i bezbłędnie
Pierwszy polski indeks cen makulatury oparty na rzeczywistych transakcjach
"Po wystawieniu zlecenia, ZEME zapewnia odbiór odpadów, przysyła awizację z danymi do wystawienia Karty Przekazania Odpadu (KPO), które trafiają do systemu BDO. ZEME 360 zapewnia automatyzację całego procesu, co bardzo ułatwia pracę."

Utworzenie wniosku o DPR
0 kliknięć
Wysłanie wniosku o DPR
3 kliknięcia
Błędy w dokumentacji
0 błędów
Wycena odpadów
3 kliknięcia
Co zyskujesz
Co zyskujesz?
Oszczędzasz czas
Automatyzacja procesów realnie odciąża Cię w pracy i sprawia, że rutynowe działania zajmują ułamek czasu poświęcanego na nie wcześniej.
Pracujesz sprawnie i wygodnie
Działasz na przejrzystym i intuicyjnym narzędziu zaprojektowanym z myślą o Twojej wygodzie i produktywności.
Wszystkie dokumenty w jednym miejscu
Dzięki ZEME 360, nie ma chaosu w dokumentacji, a wszystkie dokumenty masz zawsze pod ręką.
Unikasz błędów i poprawek
Koniec z manualnym wyszukiwaniem danych i ręcznym wpisywaniem informacji. ZEME 360 pilnuje żeby dokumenty nie zawierały błędów.
Możesz zacząć za darmo
Przetestuj darmowy plan z podstawowymi funkcjami KPO i KEO.
Dla pełnej cyfryzacji, plan PRO gwarantuje obsługę DPR,
indeksy cenowe i dostęp do zapytań ofertowych.
Dedykowany wytwórcom posiadającym do 5 MPD.
Stworzony dla:
- podmiotów mających powyżej 5 MPD
- doradców środowiskowych
- recyklerów
- organizacji odzysku opakowań
- sieci handlowych
Dla wszystkich aktorów rynku odpadowego
Myślimy systemowo i traktujemy całościowo procesy odpadowe. Dlatego za pomocą naszego narzędzia cyfrowego integrujemy wszystkich aktorów rynku: wytwórców odpadów, odbiorców, transportujących, recyklerów (w tym niszowe i zagraniczne instalacje), doradców środowiskowych, organizacje odzysku opakowań i operatorów systemu kaucyjnego.
Najbardziej doceniane funkcje
- Kontrola masy na KPO
- BDO: Audyt kart KEO (usuwanie duplikatów)
- BDO: Automatyzacja KEO
- Automatyczne tworzenie wniosków DPR
Najbardziej doceniane funkcje
- Automatyczna obsługa wniosków o DPR
- Wystawianie i pełna edycja DPR
- Cyfryzacja papierowych wniosków
- Obsługa wniosków DPR z Gospodarstw Domowych
Najbardziej doceniane funkcje
- Wycena zapytań ofertowych od wytwórców na przejęcie obowiązku recyklingu
- Monitoring postępu pozyskiwania DPR i kontrola realizacji targetu
- Wycena kontraktu i obsługa wniosków na wolne masy z Recyklerami
Najbardziej doceniane funkcje
- Zaawansowany Dashboard kontrolny
- Automatyzacja ewidencji KEO dla wszystkich oddziałów
- Masowe zarządzanie dokumentami KPO
- Cyfrowa obsługa zleceń odbiorów z punktów sieci
- Obsługa zleceń odbiorów na żądanie

Utworzenie wniosku o DPR
0 kliknięć
Wysłanie wniosku o DPR
3 kliknięcia
Błędy w dokumentacji
0 błędów
Wycena odpadów
3 kliknięcia
Bez owijania w bawełnę
Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane przez naszych klientów pytania lub skontaktuj się z nami. Wspólnie znajdziemy rozwiązanie.
Tak, do dyspozycji masz szereg samouczków, instrukcji wideo, które w przejrzysty sposób wyjaśniają działanie ZEME360. Dodatkowo zawsze możesz się z nami skontaktować i zadać nam konkretne pytanie, a nasz zespół specjalistów szybko udzieli Ci odpowiedzi.
Tak, na platformie ZEME 360 możesz aktualizować swoje karty w ewidencji, do dyspozycji otrzymasz wygodne narzędzie które przyporządkuje odpowiednie KPO do wybranych kategorii wpisu. Wszystkie wykonane na platformie operacje zapiszą się bezpośrednio w BDO.
ZEME 360 jest przyjazne użytkownikowi. Zaprojektowaliśmy ja z myślą o najwyższej użyteczności tak, by uprościć i zautomatyzować czynności wykonywane najczęściej, najbardziej rutynowe i uciążliwe. W praktyce oznacza to:
-Dostęp do wygodnych filtrów operacji, umożliwiających przeglądanie danych KPO z kilku różnych perspektyw i zaawansowane raportowanie,
-Wykonywanie operacji masowych na wielu dokumentach jednocześnie (wśród nich znajduje się np.: odrzucanie z korektą wagi), automatyczne wystawianie i obsługę wniosków o DPR,
-Znajdziesz tu także Indeksy Cen makulatury, Bazę Wiedzy o odpadach, Estymator kosztów zagospodarowania.
Zdecydowanie tak! Każda z nich będzie potrzebowała po prostu aktywacji swojego indywidualnego konta w ZEME 360.
Nie, koszt dostępu do narzędzia jest uzależniony od liczby obsługiwanych kont podrzędnych, a nie od liczby pracowników, którzy te konta obsługują. Oznacza to, że kupując dostęp PRO do ZEME 360, każdy ze zgłoszonych przez Ciebie pracowników otrzyma dostęp i możliwość obsługi wybranych firm. Istnieje również możliwość przyporządkowania firm do poszczególnych pracowników, tak aby z poziomu swojego konta każdy z nich widział tylko te firmy, za których obsługę jest odpowiedzialny.
Tak, dzięki temu, że nasza platforma jest dostępna z poziomu przeglądarki internetowej, nie ma konieczności jej instalowania, a tym samym nie istnieje problem niedostosowania jej do któregoś z systemów operacyjnych.
Nie, BDO jest rządowym systemem, adresowanym do każdego uczestnika rynku odpadowego bez względu na rodzaj prowadzonych przez niego działalności, umożliwia ewidencjonowanie każdego rodzaju operacji odpadowych, także tych najbardziej specyficznych. ZEME360 jest platformą, która znacząco usprawnia bieżącą pracę z dokumentacją BDO w tym umożliwiającą analizę zbiorczych danych odpadowych. Jest adresowana jednak do określonej grupy Wytwórców i Odbiorców odpadów, takich którzy prowadzą standardowe operacje przejmowania, przekazywania i wytwarzania odpadów. Niektóre z działań możliwych w samym BDO nie są dostępne po stronie platformy ZEME360, ich wykonanie wymaga logowania się do BDO. Prowadzimy stale prace nad rozwojem naszej aplikacji o nowe funkcjonalności tak, aby dostarczała wartości użytkowej kolejnym grupom potencjalnych Klientów o mniej standardowych potrzebach.
Przetestuj ZEME 360 i sprawdź ile czasu zaoszczędzisz
.webp)

O tym warto usłyszeć

Byli dyrektorzy Action i Pepco dołączają do ZEME
Spółka ZEME obsługująca w zakresie gospodarki odpadowej przemysł i sieci handlowe, w tym takie firmy takie jak Eurocash, Dealz czy Żabka, przyspiesza swój rozwój dzięki zaangażowaniu nowych inwestorów.






