Dla transportujących

Stabilne zlecenia i partnerska współpraca, która procentuje

Zyskaj stałego partnera i regularne zlecenia odbioru odpadów

Dla transportujących

Ponad 350 tys odbiorów w 2024 r., na terenie całej Polski

Osiem lat doświadczenia w branży

Bogate portfolio stałych klientów

Nasi stali klienci

Dlaczego warto

Nowy standard zarządzania odpadami budowlanymi

Współpracujemy z ponad 50 instalacjami, mamy logistykę pozwalającą korzystnie odbierać nawet małe ilości odpadów i cyfryzujemy gospodarkę odpadową. Dzięki temu zapewnimy Ci jak najwyższe poziomy odzysku, transparentną ścieżkę odpadu oraz oszczędność czasu na obowiązkach administracyjnych czy raportowaniu.

Tradycyjne zarządzanie odpadami
  • Problematyczne wymogi regulacyjne

    Trudno w praktyce realizować wymogi regulacyjne (szczególnie obowiązek sortowania na 6 frakcji). Nie ma na to zasobów.

  • Trudne poziomy odzysku

    Ciężko osiągać zakładane w strategii ESG poziomy odzysku.

  • Niejasna droga odpadu

    Zagospodarowanie odpadu nie zawsze jest jasne i udokumentowane.

  • Bałagan w dokumentacji

    Dokumentacja trzymana w wielu miejscach i formatach, zagubione papiery i pominięte procesy,

Zarządzanie odpadami z ZEME
  • Wymogi regulacyjne pod kontrolą
    • Doświadczeni konsultanci wykonują monitoring legislacyjny i rekomendują rozwiązania
    • Wspieramy w wyborze metod składowania i dostarczymy kontenery lub big bagi dopasowane do Twojego placu budowy
  • Optymalne zagospodarowanie
    • Znajdziemy instalację, która zagospodaruje każdy odpad  
    • Odbierzemy nawet małe ilości odpadów dzięki największej w Polsce bazie logistycznej
  • Transparentna droga odpadu
    • Wszystko, co dzieje się z Twoimi odpadami, jest transparentne na każdym etapie; widzisz to w czasie rzeczywistym na platformie
    • Zapewnimy dokumenty potwierdzające dany sposób zagospodarowania odpadu
  • Centralna baza wiedzy
    • Dostajesz narzędzia cyfrowe lub outsource’jesz do nas obowiązki administracyjne
    • Wszystkie dane odpadowe (masy, sposób zagospodarowania, dokumentacja, decyzje) znajdziesz w naszej platformie
    • Możesz je wygodnie eksportować, analizować i raportować
Dlaczego warto

Mniejsze koszty dla firm, konsumentów i środowiska

Odbieramy odpady z kilkunastu drukarni w Polsce. Dzięki temu możemy wykorzystać efekt synergii: większe wolumeny, łączenie transportów, zagospodarowanie niewielkich ilości odpadów. 

W ten sposób negocjujemy korzystniejsze ceny, obniżamy koszty logistyki i znajdujemy niszowe sposoby zagospodarowania dla nietypowych czy problematycznych odpadów.

Indywidualna gospodarka odpadowa
  • Wysokie ceny

    wysokie i nieprzewidywalne ceny odbioru, oparte na żmudnych i nietransparentnych negocjacjach

  • Utrudniona logistyka

    problematyczność odpadów produkowanych w małych ilościach (np. resztki farb, ścinki)

  • Częsty down-cycling

    spora część odpadów poddawana down-cyclingowi (np. spalana) pomimo możliwości recyklingu

  • Koszty reputacyjne

    branża postrzegana jako nieekologiczna z powodu nietransparentnej drogi odpadu

  • Bałagan w dokumentacji

    dokumentacja trzymana w wielu miejscach i formatach, zagubione papiery i pominięte procesy,

Gospodarka odpadami w ekosystemie
  • Niższe ceny

    tańszy odbiór dzięki dużym wolumenom oraz optymalnej obróbce technicznej odpadów (korzystniejsze warunki zakupu i dzierżawy sprzętu)

  • Optymalizacja procesów

    autorska platforma, która automatyzuje ręczne zadania (np. KEO, sprawozdania roczne, DPR)

  • Zwiększona cyrkularność

    więcej odpadów trafia do recyklingu i jest poddane transparentnym procesom

  • Poprawa reputacji branży

    nowy standard na rynku poprawia wizerunek każdego uczestnika ekosystemu

  • Centralna baza wiedzy
    • Dostajesz narzędzia cyfrowe lub outsource’jesz do nas obowiązki administracyjne
    • Wszystkie dane odpadowe (masy, sposób zagospodarowania, dokumentacja, decyzje) znajdziesz w naszej platformie
    • Możesz je wygodnie eksportować, analizować i raportować
No items found.
Ekosystem w praktyce

Portfolio rośnie, a wraz z nim my i nasi partnerzy

W 2024r. zrealizowaliśmy ponad 350 tys. odbiorów na terenie całej Polski. Nasi klienci to często firmy, z którymi pracujemy od lat, których odpady znamy od podszewki i zdążyliśmy wypracować optymalne procesy dla siebie i naszych kontrahentów. Przekładamy je na nowe współprace, zachowując stałą jakość przy szybkim tempie wzrostu.

Co odbieramy: rodzaje i składowanie odpadów

Pracujemy z sieciami handlowymi i firmami przemysłowymi.

Odbieramy głównie folię oraz makulaturę - czysty surowiec. 

Działamy na harmonogramie, co gwarantuje Ci stałe, regularne zlecenia.  

Jak pracujemy: nasze narzędzia i procesy

Nasze autorskie narzędzia (ZEME 360, ZEME 180) to dla Ciebie mniej biurokracji, szybkie rozliczenia i precyzyjne planowanie tras. To oszczędza czas i ułatwia kierowcom pracę. 

Nie masz swojego numeru BDO ani doświadczenia w transporcie odpadów? To nie problem - wesprzemy Cię na każdym etapie.

Czego szukamy: wymagania techniczne

- Flota zawierająca więcej niż 3 busy

- Rodzaje aut:

  • busy do 3,5t, z windą lub bez, na 10-12 europalet
  • solówki do 7,5t oraz ciągniki z naczepą (mile widziane) 

- Własny plac jest dodatkowym atutem

“Praca z ZEME pozwala na dużą niezależność i elastyczność”

Zależało nam na stabilnym partnerze i długofalowej współpracy. ZEME zapewnia nam regularne zlecenia, ale pozwala też na dużą elastyczność – sam planuję pracę swoją i kierowców, a ilość zleceń, które przyjmujemy możemy dostosować do swoich bieżących możliwości. Dzięki temu pozostajemy niezależni, ale równocześnie pracy nigdy nie brakuje.

Karol Srebrnicki
Właściciel w firmie handlowo - usługowej "SREBNICCY"

“Współpraca 10/10, regularne zlecenia i rozliczenia jak w zegarku”

Dzięki ZEME nie robimy już pustych przebiegów. Teraz mamy konkretną siatkę punktów odbioru – w trakcie jednej trasy załatwiamy kilka miejsc na raz.

Dla mnie, jako koordynatora, aplikacja ZEME 180 ma same plusy. Żadne zgłoszenia nam nie giną, wszystko mamy w jednym miejscu. Dzięki mapie, na której widzę punkty i zlecenia na dany dzień, łatwiej mi zaplanować takie trasy dla kierowców, które są najbardziej opłacalne i optymalne czasowo.

Artem Blonskyi
Prezes w firmie White Collar

“ZEME rozwija się szybko, a wraz z ZEME, rośnie nasza firma”

ZEME to stabilna firma, która zapewnia stałe, regularne zlecenia. Mamy z góry ustalony pakiet samochodów, które są do zagospodarowania i miesiąc w miesiąc dostajemy umówioną ilość zleceń - nie ma tutaj niespodzianek ani przestoju. Rozliczenia są zawsze na czas i bez opóźnień. Super rozwiązaniem jest aplikacja ZEME 180, dzięki której mamy pełną kontrolę nad całym procesem. Wszystko możemy zrobić zdalnie – przypisać kierowcę do zlecenia, optymalizować trasy, itp. Dostajemy dużo wsparcia – nasze pytania są zawsze mile widziane, a gdy mamy sugestie co do zmian i rozwoju aplikacji, zespół ZEME zawsze stara się znaleźć dla nas rozwiązanie.

Klaudia Kmieć
Wspólnik w firmie Piotr Majerski Transport

“Koordynatorzy w ZEME to ‘solidni ludzie’ i można na nich liczyć”

Pracuję z ZEME od dwóch lat i jestem bardzo zadowolony. Ilość zleceń ciągle rośnie, nasza współpraca się rozwija, a ja mam poczucie stabilnego partnera, dzięki któremu mogę rozwijać swój biznes. Dzięki aplikacji ZEME 180 skończyło się rozpisywanie zleceń na kartkach, w notatkach, ustalanie szczegółów na Whatsappie. Teraz wszystko mamy w jednym miejscu, przypisuję kierowców i oni też od razu wiedzą co i jak. Dzięki temu pracuje się nam dużo sprawniej i bardziej wygodnie.

Patryk Weiland
Kierownik transportu w firmie EC1

“Jakby każda firma tak działała to człowiek nie miałby problemów.”

Współpraca jest stabilna, zlecenia są regularne, przewidywalne – to daje człowiekowi duży komfort psychiczny. Rozliczenia zdarzają się nawet przed czasem! Jakby każda firma tak działała to człowiek nie miałby problemów. Aplikacja działa sprawnie, mam wszystkie informacje pod ręką, wiem co się dzieje u moich kierowców. Kontakt z zespołem ZEME jest bezproblemowy, czuję, że zależy im na tym, żeby wszystko grało. Dzięki takiemu partnerowi łatwiej rozwijać swój biznes, polecam!

Maciej Kowalski
Właściciel firmy Komax

Obsługujemy również odpady w ramach systemu kaucyjnego
Dowiedz się więcej

ZEME w liczbach

30
k
+

odbiorów odpadów miesięcznie

50
+

współpracujących instalacji

8
+

lat doświadczenia

Instructions
To edit this component you must:
  1. Add the z-index-3 class to the layout415_card card-[number]. This makes it possible to see and edit a specific card.
  2. Make sure you delete the z-index-3 when you finish.

Najczęściej zadawane pytania

No items found.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Czas na gospodarkę odpadową 2.0

Porozmawiajmy!

Automatycznie wypełniane pola po stronie kodu. Do ukrycia, ale będą wysyłane do CRM w celu segmentacji klienta. Podgląd dla testów.
Dziękujemy, otrzymaliśmy Twoją wiadomość!
Oops! Something went wrong while submitting the form.