Stabilne zlecenia i partnerska współpraca, która procentuje
Zyskaj stałego partnera i regularne zlecenia odbioru odpadów


Ponad 350 tys odbiorów w 2024 r., na terenie całej Polski

Osiem lat doświadczenia w branży

Bogate portfolio stałych klientów


Nasi stali klienci
Nowy standard zarządzania odpadami budowlanymi
Współpracujemy z ponad 50 instalacjami, mamy logistykę pozwalającą korzystnie odbierać nawet małe ilości odpadów i cyfryzujemy gospodarkę odpadową. Dzięki temu zapewnimy Ci jak najwyższe poziomy odzysku, transparentną ścieżkę odpadu oraz oszczędność czasu na obowiązkach administracyjnych czy raportowaniu.
- Problematyczne wymogi regulacyjne
Trudno w praktyce realizować wymogi regulacyjne (szczególnie obowiązek sortowania na 6 frakcji). Nie ma na to zasobów.
- Trudne poziomy odzysku
Ciężko osiągać zakładane w strategii ESG poziomy odzysku.
- Niejasna droga odpadu
Zagospodarowanie odpadu nie zawsze jest jasne i udokumentowane.
- Bałagan w dokumentacji
Dokumentacja trzymana w wielu miejscach i formatach, zagubione papiery i pominięte procesy,
- Wymogi regulacyjne pod kontrolą
- Doświadczeni konsultanci wykonują monitoring legislacyjny i rekomendują rozwiązania
- Wspieramy w wyborze metod składowania i dostarczymy kontenery lub big bagi dopasowane do Twojego placu budowy
- Optymalne zagospodarowanie
- Znajdziemy instalację, która zagospodaruje każdy odpad
- Odbierzemy nawet małe ilości odpadów dzięki największej w Polsce bazie logistycznej
- Transparentna droga odpadu
- Wszystko, co dzieje się z Twoimi odpadami, jest transparentne na każdym etapie; widzisz to w czasie rzeczywistym na platformie
- Zapewnimy dokumenty potwierdzające dany sposób zagospodarowania odpadu
- Centralna baza wiedzy
- Dostajesz narzędzia cyfrowe lub outsource’jesz do nas obowiązki administracyjne
- Wszystkie dane odpadowe (masy, sposób zagospodarowania, dokumentacja, decyzje) znajdziesz w naszej platformie
- Możesz je wygodnie eksportować, analizować i raportować
Mniejsze koszty dla firm, konsumentów i środowiska
Odbieramy odpady z kilkunastu drukarni w Polsce. Dzięki temu możemy wykorzystać efekt synergii: większe wolumeny, łączenie transportów, zagospodarowanie niewielkich ilości odpadów.
W ten sposób negocjujemy korzystniejsze ceny, obniżamy koszty logistyki i znajdujemy niszowe sposoby zagospodarowania dla nietypowych czy problematycznych odpadów.
- Wysokie ceny
wysokie i nieprzewidywalne ceny odbioru, oparte na żmudnych i nietransparentnych negocjacjach
- Utrudniona logistyka
problematyczność odpadów produkowanych w małych ilościach (np. resztki farb, ścinki)
- Częsty down-cycling
spora część odpadów poddawana down-cyclingowi (np. spalana) pomimo możliwości recyklingu
- Koszty reputacyjne
branża postrzegana jako nieekologiczna z powodu nietransparentnej drogi odpadu
- Bałagan w dokumentacji
dokumentacja trzymana w wielu miejscach i formatach, zagubione papiery i pominięte procesy,
- Niższe ceny
tańszy odbiór dzięki dużym wolumenom oraz optymalnej obróbce technicznej odpadów (korzystniejsze warunki zakupu i dzierżawy sprzętu)
- Optymalizacja procesów
autorska platforma, która automatyzuje ręczne zadania (np. KEO, sprawozdania roczne, DPR)
- Zwiększona cyrkularność
więcej odpadów trafia do recyklingu i jest poddane transparentnym procesom
- Poprawa reputacji branży
nowy standard na rynku poprawia wizerunek każdego uczestnika ekosystemu
- Centralna baza wiedzy
- Dostajesz narzędzia cyfrowe lub outsource’jesz do nas obowiązki administracyjne
- Wszystkie dane odpadowe (masy, sposób zagospodarowania, dokumentacja, decyzje) znajdziesz w naszej platformie
- Możesz je wygodnie eksportować, analizować i raportować
Portfolio rośnie, a wraz z nim my i nasi partnerzy
W 2024r. zrealizowaliśmy ponad 350 tys. odbiorów na terenie całej Polski. Nasi klienci to często firmy, z którymi pracujemy od lat, których odpady znamy od podszewki i zdążyliśmy wypracować optymalne procesy dla siebie i naszych kontrahentów. Przekładamy je na nowe współprace, zachowując stałą jakość przy szybkim tempie wzrostu.
Co odbieramy: rodzaje i składowanie odpadów
Pracujemy z sieciami handlowymi i firmami przemysłowymi.
Odbieramy głównie folię oraz makulaturę - czysty surowiec.
Działamy na harmonogramie, co gwarantuje Ci stałe, regularne zlecenia.

Jak pracujemy: nasze narzędzia i procesy
Nasze autorskie narzędzia (ZEME 360, ZEME 180) to dla Ciebie mniej biurokracji, szybkie rozliczenia i precyzyjne planowanie tras. To oszczędza czas i ułatwia kierowcom pracę.
Nie masz swojego numeru BDO ani doświadczenia w transporcie odpadów? To nie problem - wesprzemy Cię na każdym etapie.

Czego szukamy: wymagania techniczne
- Flota zawierająca więcej niż 3 busy
- Rodzaje aut:
- busy do 3,5t, z windą lub bez, na 10-12 europalet
- solówki do 7,5t oraz ciągniki z naczepą (mile widziane)
- Własny plac jest dodatkowym atutem


“Praca z ZEME pozwala na dużą niezależność i elastyczność”
Zależało nam na stabilnym partnerze i długofalowej współpracy. ZEME zapewnia nam regularne zlecenia, ale pozwala też na dużą elastyczność – sam planuję pracę swoją i kierowców, a ilość zleceń, które przyjmujemy możemy dostosować do swoich bieżących możliwości. Dzięki temu pozostajemy niezależni, ale równocześnie pracy nigdy nie brakuje.
“Współpraca 10/10, regularne zlecenia i rozliczenia jak w zegarku”
Dzięki ZEME nie robimy już pustych przebiegów. Teraz mamy konkretną siatkę punktów odbioru – w trakcie jednej trasy załatwiamy kilka miejsc na raz.
Dla mnie, jako koordynatora, aplikacja ZEME 180 ma same plusy. Żadne zgłoszenia nam nie giną, wszystko mamy w jednym miejscu. Dzięki mapie, na której widzę punkty i zlecenia na dany dzień, łatwiej mi zaplanować takie trasy dla kierowców, które są najbardziej opłacalne i optymalne czasowo.
“ZEME rozwija się szybko, a wraz z ZEME, rośnie nasza firma”
ZEME to stabilna firma, która zapewnia stałe, regularne zlecenia. Mamy z góry ustalony pakiet samochodów, które są do zagospodarowania i miesiąc w miesiąc dostajemy umówioną ilość zleceń - nie ma tutaj niespodzianek ani przestoju. Rozliczenia są zawsze na czas i bez opóźnień. Super rozwiązaniem jest aplikacja ZEME 180, dzięki której mamy pełną kontrolę nad całym procesem. Wszystko możemy zrobić zdalnie – przypisać kierowcę do zlecenia, optymalizować trasy, itp. Dostajemy dużo wsparcia – nasze pytania są zawsze mile widziane, a gdy mamy sugestie co do zmian i rozwoju aplikacji, zespół ZEME zawsze stara się znaleźć dla nas rozwiązanie.
“Koordynatorzy w ZEME to ‘solidni ludzie’ i można na nich liczyć”
Pracuję z ZEME od dwóch lat i jestem bardzo zadowolony. Ilość zleceń ciągle rośnie, nasza współpraca się rozwija, a ja mam poczucie stabilnego partnera, dzięki któremu mogę rozwijać swój biznes. Dzięki aplikacji ZEME 180 skończyło się rozpisywanie zleceń na kartkach, w notatkach, ustalanie szczegółów na Whatsappie. Teraz wszystko mamy w jednym miejscu, przypisuję kierowców i oni też od razu wiedzą co i jak. Dzięki temu pracuje się nam dużo sprawniej i bardziej wygodnie.
“Jakby każda firma tak działała to człowiek nie miałby problemów.”
Współpraca jest stabilna, zlecenia są regularne, przewidywalne – to daje człowiekowi duży komfort psychiczny. Rozliczenia zdarzają się nawet przed czasem! Jakby każda firma tak działała to człowiek nie miałby problemów. Aplikacja działa sprawnie, mam wszystkie informacje pod ręką, wiem co się dzieje u moich kierowców. Kontakt z zespołem ZEME jest bezproblemowy, czuję, że zależy im na tym, żeby wszystko grało. Dzięki takiemu partnerowi łatwiej rozwijać swój biznes, polecam!
ZEME w liczbach
odbiorów odpadów miesięcznie
współpracujących instalacji

lat doświadczenia
- Add the z-index-3 class to the layout415_card card-[number]. This makes it possible to see and edit a specific card.
- Make sure you delete the z-index-3 when you finish.


